۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۹۸۰۳
دکتر بهشتی زاده، يادگار 8 سال دفاع مقدس:

حماسه 9 دي همانند حماسه عاشورايي بازخواني شود

حماسه 9 دي در تاریخ انقلاب اهميت فراوانی دارد و بايد اين حماسه باز خواني و هميشه زنده نگه داشته شود.
حماسه 9 دي همانند حماسه عاشورايي بازخواني شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، دکتر بهشتي زاده يادگار ۸ سال دفاع مقدس در همايش "نهضت روشنگري" با موضوع حماسه نه دي که با حضور بسيجيان و فرهنگيان شهرستان اردل در سالن ۹ دي شهر اردل برگزار شد با اشاره به در پيش بودن حماسه ۹ دي ماه، اظهار کرد: ۹ دي در تقويم جمهوري اسلامي ايران به عنوان روز بصيرت و پشتيباني از ولايت توسط ملت بزرگ ايران ثبت شده است.

بهشتي زاده افزود: حماسه ۹ دي برگرفته از بصيرت عاشورايي ملت ايران است که با الگو گرفتن از مکتب عاشورا و ياران با وفاي امام حسين(ع) و تبري جستن از دشمنان اسلام و ولايت خلق شده است.

وي خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي به رهبري امام راحل و بر مبناي اسلام ناب و با توجه به فرهنگ و مکتب متعالي عاشورا برپا شد و اين فرهنگ در رگ و خون ملت ايران آميخته شده است.

بهشتي زاده تصريح کرد: دشمنان ما از ابتدا با جنگ سخت و نيمه‌سخت در تلاش براي از بين بردن اين مکتب بوده و با شکست در اين توطئه‌ها رو به جنگ نرم آورده و با به ميدان آوردن تمام توان نرم‌افزاري و سخت‌افزاري خود در جنگ نرم تلاش کردند تا ما را از اعتقاد و تفکر ولايي منحرف کنند.

اين يادگار ۸ سال دفاع مقدس بيان کرد: آنها در فتنه‌ ۸۸ ملت ايران را محک زدند تا ببينند چقدر در اين جنگ نرم خود موفق بودند؛ اما با اين محک فهميده‌اند که ملت ما بصيرت بيشتري کسب کرده‌اند و تمام تلاش‌هاي آنها بي‌نتيجه بوده است.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۴:۴۵

9 Feb 2020